🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه های گمشده!

(ثبت: 218616) آذر 10, 1398 

آه
ذهن های پس مغز
چند ثانیه، انتشار دهید
وسعتِ ساحل را
در تکاپوی خیال
و از نگاهِ آفتاب به آب
روی پوستِ سردش
حجم بوسیدن را
که خیمه زده بر احساسش
لمس کنید
و قایقی که
انگورها را
برای دَبِه های شراب می برد
تا مست کند غم ها را، و ببرد
اندوهِ زندگی را به هوا، تجسم!
تا شاید
سبز شود دوست داشتنی
فراتر از بهارهای گذشته
روی هجومِ درختانِ بی برگ
از تنِ خویش…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 10, 1398

    پس مغز در واقع محل یادگیری انسان است . و از نگاه آفتاب به آب ، حسی شبیه آینه بودن و در آخر تبخیر و محو شدن به آدمی دست می دهد.
    اثر شما قابل احترام و تامل بود . درود بر شما

    • درودهاجناب جلالی
      که با پیام هایتان بذر سرودن در دل ها می پاشید
      سپاسگزارم از حضورتان
      شادزی

  2. سلام و درود بر همشهری شاعرم
    به به! احسنت، بسیار لذت بردم از خواندن،
    قلمتان سبز گرامی
    زنده باد

    • درودها
      سپاسگزارم از لطف و مهرتان همشهری
      بهترینها نصیبتان از روزگار
      🌹🌹🌹

  3. سپیده طالبی

    آذر 11, 1398

    زیبا بود و در خور سپاس

    درودتان باد جناب نعمت پور گرامی🌺

    • درود بر شما
      سپاس از حضور گرم و نگرش زیباتان
      در پناه حق بانو
      🌺🌺🌺

  4. علی معصومی

    آذر 16, 1398

    🌺🌸🌷🌸🌷🌸
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا