🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا با من

(ثبت: 254037) آذر 26, 1401 
بیا با من

 

بیا امشب بخوانیم شعرنو از احمد شاملو
بیا با هم ببینم فیلم های شهره آغداشلو

بریزم من برایت چای داغ و تازه دم امشب
ببین در سینی ام این استکانِ چایِ قند پهلو

بیا با هم به زیر آن چنار کهنه در باغچه
به روی سبزه بنشینیم ، من و تو روی یک زیلو

کنارم باش وقت میوه چیدن های تابستان
بیا باهم بچینم از درختان سیب با هلو

بمان در هر نفس با من که دنیای منی بانو
از آن روزی که دل بستم به تو زیبایِ کوچولو

محمد رضا شرعی
شبگرد
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. جواد مهدی پور

    آذر 26, 1401

    عاشقانه ی قشنگی سرودید

    لذت بردم

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹❤️

  2. چه خوب بود

  3. ناصر

    آذر 26, 1401

    چه دلنشین و زیبا 👍🏻👏🏻

  4. نسرین حسینی

    آذر 26, 1401

    بریزم من برایت چای داغ و تازه دم امشب
    ببین در سینی ام این استکانِ چایِ قند پهلو
    درودها برشما جناب شبگرد عزیز
    صمیمی ودوست داشتنی بود
    قلمتون ماندگار🍁🍂❤️❤️

  5. طارق خراسانی

    آذر 26, 1401

    سلام و درود

    غزلی زیبا با قوافی سخت
    که کار هرکسی نیست
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  6. امیر جلالی

    آذر 27, 1401

    با کمی تغییر واژه گان و ساختار اثر در ذهن خواننده می شد ترانه ای بسیار زیبا و دلنشین را شنید … ترانه ای که به جان می نشست. بهره بردم و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا