🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا و باش…

(ثبت: 215910) مهر 16, 1398 

در آغوش خیالِ کالم
قدم بزن
و با نگاه مستت
روی برگ های پاییزیِ تنم قدم بزن
و در کوچه پس کوچه های دلم
سکوتی اگر دیدی
با آمدنت بشکنش!
خدا را چه دیدی
شاید از خوابِ برخاستم
و تو را دیدم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. … در آغوش خیالِ کالم
    قدم زن و با نگاه مستت
    بر برگهای پاییزیِ تنم نیز
    قدم…

    درود ها

  3. سپیده طالبی

    مهر 17, 1398

    شاعرانه و دلنشین
    درود بر شما گرامی🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا