🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حجامت …

(ثبت: 259876) خرداد 13, 1402 
حجامت …

می توانم
یا نمی توانم
از تارهای صوتی احساسم
قفسی برای دلم بسازم؟
این را
نماهنگ چشمان تو معلوم می کند
که با نم اشک
تیمار گل سرخی را کمربست
که در زیرپای دلّاکی هنجارشکن
که از شادی در لاک خود نمی گنجید
حجامت شد
و در حجم اندیشه اش
شته ها پلاس افکندند!

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 13, 1402

    سلام و درود تان

  2. درود حضرت دوست و استاد عزیز
    بسیار فاخر و بیادماندنی.🌹🌹🌹🌹🙏

  3. معین حجت

    خرداد 13, 1402

    درود استاد جان …
    مثل همیشه عالی 👏👏👏💐💐💐

  4. صفا یغمایی

    خرداد 13, 1402

    درودها استاد باصفا
    زیبا و بیادماندنی و دوست داشتنی.
    آفتاب لطفتان درخشان.

    🌺🌺🌺

  5. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 13, 1402

    درود استاد خوش عمل کاشانی ارجمند
    مثل همیشه زیبا و خواندنی سروده اید
    حضورتان باعث دلگرمی است
    در پناه خداشادکام باشید
    👏🌸🌺👏🌸🌺👏🌸🌺👏💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا