🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسین «داداش»

(ثبت: 256719) اسفند 9, 1401 

 

دل من
موجود عجیبی ست
روزی صدبار میمیرد
میان دستان تو
آغوشی ست
که میخواهم
گم شوم در آن
مرا اینگونه باور کن
محبت نذر خواهر کن
برادر
عباس گونه میخواهم
حسین من میشوی آخر
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
فاضله هاشمی غزل

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 9, 1401

    سلام دختر عزیزم

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. درود بانو🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا