🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوا

(ثبت: 478) دی 12, 1394 

وارونه افتاده بودم

 

و ابتدای جهان گم شده بود

دست و پا می‌زدم برای رسیدن

بی‌آن که بدانم

بیهوده

  بیهوده

    بیهوده می‌کوشم

بستری بود جهان

نه به وسعت دست‌هایمان

و خوابگاهی

نه به وسعت خوابهایمان