🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطرات تو

(ثبت: 250623) شهریور 12, 1401 
خاطرات تو

 

هنوز اینجایی و قلبم ، تو سینه می زنه صد بار
نمی دانم تو می آیی ، برای آخرین دیدار ؟

یه عالم خاطره با من ، یه عالم آرزو در تو
مسافر وقت رفتن شد ، برو ساک سفر بردار

چه روزهای خوشی طی شد ، که از یادم نخواهد رفت
فراموشت نخواهم کرد ، همیشه با منی انگار

بِبَر یک عکسی از اینجا ، که دلتنگیت بشه کمتر
بذار یک گوشه ی خانه ، و یا رو سینه ی دیوار

تو از این مشرق اندوه ، برو تا غرب رویایی
مرا با خاطرات خود ، به دستان خدا بسپار

خدا همراهت ای زیبا ، خدا همراهت ای دختر
برو دنبال رویاهات ، برو تا آخر گلزار

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
شهریور ۱۴۰۰

تقدیم به عادله السادات حقیقت حسینی عزیزم
که قدم در راه رویاهایش گذاشته است.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    شهریور 12, 1401

    یه عالم خاطره با من ، یه عالم آرزو در تو
    مسافر وقت رفتن شد ، برو ساک سفر بردار

    سلام و درود

    مبارک محبوب دل مهربانت

    عالی بود و لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. زهرا آهن

    شهریور 13, 1401

    چقدر احساس رو قشنگ منتقل کردین

    سپاس از هموندی این سروده🌷

  3. نسرین حسینی

    شهریور 13, 1401

    درود برشما جناب شرعی ارجمند

    تقدیمی ارزشمندی بود
    قلمتون مانا 🌺🌺❤️❤️

    • از اینکه مورد پسند طبع ظریف پسندتان قرار گرفت ، خرسندم
      از بذل محبت شما سپاسگزارم

  4. مدینه ترکاشوند

    شهریور 14, 1401

    احسنت برشما گرانقدر
    بسیار زیبا قلمتان نویسا
    پویا و برقرارباشید

  5. محمدعلی افضلی

    شهریور 15, 1401

    طبع ظریف شما ستودنی هست…
    مانا باشید جناب شرعی عزیز❤️🌹🌷🌺🌸🌸🌺🌷🌹❤️شادکام باشید❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا