🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر شرقی

(ثبت: 640) بهمن 6, 1394 
دختر شرقی

 

دختر شرقی مخور غم، روز پیروزِ تو را
دیده ام، در یاد دارم آه جانسوز تو را

با نگاه شرقی ات غربی به آتش می کشی
ای بنازم من نگاهِ آتش افروزِ تو را

با قلم موی خیالم روی بومِ دل زدم
نقش لب های قشنگ و بوسه آموز تو را

گیسوانت سفره ی نوروزی جان بخشِ عشق
دستِ دل یغما کند آن خوانِ نوروز تو را

آمدم امروز تا در کوچه باغِ بوسه ها
شاد خوانم وعده های گرمِ دیروز تو را

9تیر ماه 1394

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. درودها حضرت طارق

    نویسا مانید و برقرار

  2. مينا امينی

    بهمن 7, 1394

  3. سمانه تیموریان

    بهمن 7, 1394

    به به

    عرض ارادت استاد عزیزم

    بینهایت زیبا و دلنشین

    واقعا لذت بردم

    دلمریزاد استاد نازنینم 

    • کارو

      اردیبهشت 5, 1403

      درود بر شما بانوی خوش آواز شاعری با شعرهای دلنشین

  4. محمد اشکان رجبی

    بهمن 7, 1394

    سلام و هزاران درود بر حضرت استاد 

  5. عسل رادمنش

    بهمن 7, 1394

    گیسوانت سفره ی نوروزی جان بخشِ عشق
    دستِ دل یغما کند آن خوانِ نوروز تو را

    درود بر شما جناب خراسانی

    اشعارتون آیینه تمام نمای زیبایی هستند

  6. زهره خسروی

    بهمن 7, 1394

    سلام جناب خراسانی

    دختر شرقی مگه میشه غم نخوره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. نگار حسن زاده

    بهمن 7, 1394

    سلام و عرض احترام پدر عزیزم

    بسیار عالی بود

    می آموزم در محضرتون

    سایه مهرتون مستدام

  8. سوگند صفا

    بهمن 7, 1394

    سلام پدر بزرگوارم…

    عالی اندر عالی…‌

    لذت بردم

    زنده و برقرار باشین…

    یاحق

  9. با نگاه شرقی ات غربی به آتش می کشی
    ای بنازم آن نگاهِ آتش افروزِ تو را

    سلام و درود بر شما استاد ارجمند

    ممنون از شعر زیباتون   شاد و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا