🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر ماه !

(ثبت: 874) اسفند 4, 1394 
دختر ماه !

.

راز قلب ها را …
    چگونه میتوان فاش کرد ؟
              در هنگامه غربت عشق ؟
و آن زمان که …
            حنجره ها…
                  در سکوت اسیرند …
لرزش…
    صدای…
       شرم آلودم را ببین ،
                               دختر ماه !
که…
   صداقت مرا فریاد میزنند ،
و …
    همیشگی صفای مرا …
بوی احساس را …
                   میشنوم …
                          و بوی مریم را …
میان انبوه آهن و تکرار .
این …
    ترنم باران است ،
          نغمه بیداریست…
                   از خواب تنهایی …

ماجد

پ.ن

به خاطر اینکه وقت دوستان گرفته نشود

در اشعارم نظر را غیر فعال میکنم

اما نقد همیشه باز است 🙂