🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در باغ دگر غنچه سَرِ ناز ندارد

(ثبت: 256116) بهمن 21, 1401 
در باغ دگر غنچه سَرِ ناز ندارد

 

در باغ دگر غنچه سَرِ ناز ندارد
پروانه دگر میل به پرواز ندارد

لب بسته چکاوک سر یک شاخه نشسته
دیگر هوس خواندن آواز ندارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    بهمن 21, 1401

    آفرین
    درود دوست گرامی
    زیبا وروان
    مرحبا
    🌺🌺🌺

  2. زهرا آهن

    بهمن 21, 1401

    درود بر شما جناب شبگرد

    سروده ای اندیشه برانگیز قلم زده اید

    پایدار باشید به مهر🌷🌺🙏🍃

  3. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 21, 1401

    جناب شرعی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    این بداهه تقدیم قلم شور آفرین شما
    بگذار نسیم ِ نوبهاری بوزد
    پروانه برقص آید وگلشن بتپد
    🌹🙏💐🌿

  4. طارق خراسانی

    بهمن 21, 1401

    سلام ودرود

    آفررررین

    عالی ست

    🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا