🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در وصف رُخَت

(ثبت: 253855) آذر 22, 1401 

 

در وصف رخت به عشق بازی
وامانده زبان به چاره سازی

اَلکَن شُدن مرا مَکُن عِیب
بَس دیده پسند و دلنوازی

ای روی تو قبله گاه عشاق
بر سُوی تو برده هر نمازی

دامن ز کَفَم مَگیر و بگذار
در وصف رخت به عشق بازی

سر مست شوم ز جام چشمت
نه الکل کشف دست رازی

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 97

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 22, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    از اشعار زیبایتان لذت می برم

    زیبا می سرایید

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌷🌹❤️🌸

  2. صفا یغمایی

    آذر 22, 1401

    درودبرشماجناب شرعی عزیز
    زیباودلنشین بود.
    🌺🌺🌺

  3. غلامحسین جمعی

    آذر 22, 1401

    دست مریزاد عزیز بزرگوار

    زیبا و دوست داشتنی و با حال است

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • استاد ارجمند
      ادیب فرزانه
      سپاس از لطف و محبت شما
      پیام های پر مهرتان موجب دلگرمی من است .
      سپاس

  4. مهرداد مانا

    آذر 22, 1401

    از نظر ریتم و آهنگ مرا یاد ترکیب بند معروف جمال الدین اصفهانی انداخت :

    جبريل مقيم آستانت
    افلاك حريم بارگاهت
    چرخ ار چه رفيع، خاك پايت
    عقل ارچه بزرگ، طفل راهت
    خورده است خدا ز روي تعظيم
    سوگند به روي همچو ماهت

    • مهرداد جان مانا
      دوست خوب ، یار مهربان
      مهرت با دوام
      تعریف و پیام تو برای من یک جور دیگری کیف دارد .
      انگار نمره خوبی گرفته باشم .
      لذت می برم .
      سایه مهرت بی زوال .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا