🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در چنته اش دنیا به جز هذیان ندارد

(ثبت: 1450) اردیبهشت 22, 1395 
در چنته اش دنیا به جز هذیان ندارد

” دلتنگیم با مرگ هم پایان ندارد “1

در چنته اش دنیا به جز هذیان ندارد

 

یک گوشه در شعرم همیشه خانه دارد
اما به اعجاز غزل ایمان ندارد

 

روکن تمام آنچه را در سینه داری
لطفی دگر این قصه ی پنهان ندارد

 

حتما برایم یک غزل باید بخوانی
دیگر گریز از عشق تو امکان ندارد

 

خم شد به زیر باد وباران برگ و بارم
این کشتی طوفان زده سکان ندارد

 

امشب پرم از آتش و حسی معطر
شاعر شدم دردم دگر درمان ندارد

 

هی کوچه کوچه خاطراتش را شمردم

این قافیه راهی بجز باران ندارد

سمانه تیموریان (آسمان)

1. محسن محمدی

این غزل ماحاصل بداهه سرایی در جمع دوستان و اساتید عزیز گروه ” ترنم باران” است