🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل میگسار

(ثبت: 253011) آبان 22, 1401 
دل میگسار

 

دل بی قرار ما را نکند نگارمان خوش
ز غم تو ای نگارا دل بی قرارمان خوش

تو ز عقل برده ای دل ، تو ز دل برده ای هوش
به سلامتی ساقی ، دل میگسارمان خوش

محمد رضا شرعی
شبگرد
تیر ماه 98

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم

    💐🙏🙏👏👏👏👏🌹

  2. فرشید افکاری

    آبان 22, 1401

    درود بر شما زیبا و دلنشین بود
    مانا و نویسا باشید🌺🌺🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    آبان 22, 1401

    درود بر شما
    💐💐💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا