🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل های بی فروغ

(ثبت: 714) بهمن 14, 1394 

فریاد تنهایی و اشتیاق مرا…

کدامین چشم معصوم خواهد شنید؟!

رویای پرواز در سرزمین ارزوها…

با همراهی قلبی سپیدبال…

 

وای اگر بوی گل …

پروانه را مست نکند …

و چشمان خماری …

مرا پریشان…

 

غربت صداقت است …

و غربت عشق …نازنین…

و خوبان…

در حصار خودساخته محبوسند…

و بنگر که صورتها…

چگونه پنهانی…

 به تاریکی لبخد میزنند…

 

آه ای عشق…

چاره ای کن …

برای دلهای بی فروغی که…

 از عشق گریزانند…!

 

ماجد

نظرها 18 
  1. رضا جوکار

    بهمن 15, 1394

    سلام دوست عزیز

    دست مریزاد

    سروده زیبا و با احساسی از شما خواندم

    دوست داشتم فقط یه تایپ اشتباه (لبخند)بود

    و به نظرم نقطه چین ها از زیبایی کار می کاهید

    نباشند بهتر است

    قلمتان جاوید

  2. دینا پاکزاد

    بهمن 15, 1394

    آقای مصطفوی (ماجد) شعر زیبایی بود. مانا باشید

  3. نگار حسن زاده

    بهمن 15, 1394

    سلام و عرض احترام

    بسیار عالی بود

    درود بر شما

  4. سمانه تیموریان

    بهمن 15, 1394

    جناب ماجد عزیز

    عااالی 

  5. مرجان مطلق

    بهمن 15, 1394

    بسیار عالی

    دستمریزاد

  6. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1394

    سلام ودرود بر جناب ماجد عزیز

    مانند همیشه زیبا و فاخر

    در پناه خدا شاد زی…………………………………………………………..

  7. سوگند صفا

    بهمن 15, 1394

    سلاااام و درود…
    عاااااااالی بود جناب مصطفوی..

    تیکه ی اخر شعرتون هم که…ماشالله‌….

    آه ای عشق…
    چاره ای کن …
    برای دلهای بی فروغی که…
     از عشق گریزانند…!

  8. اله یار خادمیان

    بهمن 16, 1394

     سلام و درود سپاس پایدار بر مدار باشی تا همیشه نوشیدم از زلال اندیشه شما    برادر ارجمندو دوست عزیزم

  9. عسل رادمنش

    بهمن 16, 1394

    سلام ودرود

    زیبابود.مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا