🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوری

(ثبت: 234266) آذر 17, 1399 
دوری

 

باز
خاطرت نشسته بر شاخه ی ذهنم
غرق در سکوت
استخوان فاصله جوش می‌خورد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

نقدها
  1. اکبر رشنو

    آذر 17, 1399

    درود
    سروده ای کوتاه
    در این سروده ی کوتاه شعر محقق شده در همن بند اول
    بسیار عالی در ادبییتی عالی وتصویری در معنا که در دو استعاره بود
    واین سکوت هم عالی بود و دو پهلو
    وبند پایان هم بی ضرورت بود و مقداری دوگانگی ایجاد گردیده و باز وجه شبه فاصله با استخوان و ضرورتش دراین سروده دشوار به ذهن می رسید و.زیاد بر این موضع درست ننشسته واز طرفی شکست استخوان فاصله را تداعی نمی کرد برای وجه شبه تشبیه ، درست
    واصلا به نگاه دیگری که کوتاه باید در کلمات کم ومعنای بیشتر را
    متبادر می کردنبود
    وبه نوعی حشو بود
    با ارادت

    • درودها
      ممنونم و سپاسگزارم از منظره ایی که نگریستی
      و احساستان را برایم بیان کردید
      همیشه باشید و پر مهر
      شادزی
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐🌺🌸

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 17, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

  2. طارق خراسانی

    آذر 17, 1399

    درودتان

    🌹🌹🌹🌹

    در پناه خدا🌹

    • درود بر شما
      از حضور ارزشمندتون یک دنیا ممنونم
      پایدار و سربلند باشید
      در پناه حق

  3. رسول رشیدی راد

    آذر 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐

  4. امیر اصلانی

    آذر 17, 1399

    سلام و درودها جناب نعمت پور
    به کار گیری به جا و هوشمندانه ی آرایه های ادبی تشخیص،
    تشبیه و استعاره، کمک می کند از نثر ادبی دور شویم و به شعر برگردیم
    مسیر درستی در پیش گرفتید
    دستمریزاد
    👏👏👏

    • درود بر شما
      خیلی خوش آمدید
      ممنون نگاه پر مهرتان هستم
      زنده باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا