🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوری

(ثبت: 250121) مرداد 24, 1401 

 

از دیده ام نهانی و در سینه ام عیان
از تو جدا نبوده دلم ، یار مهربان

هر سو نظاره می کنم و جستجو کنان
سر می کشم میان همه ، بین این و آن

عمری گذشت بی تو و مویم سفید شد
پیری نصیب من شده تو مانده ای جوان

تفسیر من ز عمر ، دمی با تو بودن است
بی تو ببین چه کرد به من بازی زمان

ای شاه خوش نشین که در دل نشسته ای
از کوی خود مران و امانم بده امان

شب ها به یاد تو سحر می شود صنم
شبگرد سپیده زد به گوش می رسد اذان

محمد رضا شرعی
شبگرد
فروردین 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 24, 1401

    سلام و درود

    خیرمقدم 🌹🌹🌹
    غزل بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. حسین شیرکوند

    مرداد 24, 1401

    🏵️🌿🏵️🌿🏵️🌿🏵️

  3. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 24, 1401

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌹🌹🌹

  4. زهرا آهن

    مرداد 24, 1401

    درود بر شما شاعر گرانقدر

    بسیارعالی👏👏

    پایدار باشید به مهر🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا