🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دِلِ بابا

(ثبت: 255134) دی 29, 1401 
دِلِ بابا

 

کَمی آن سو تر از من دخترم در بَستَرَش خواب است
نگاهش می کنم او جلوه ای از روی مهتاب است

دلش آرام و قلبش مطمئن در خواب و در رویا
خدا را شُکر نمی داند دلِ بابا چه بی تاب است

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
10 فروردین 97

*تقدیم به دختر بزرگم مریم شرعی

 

 

 

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    دی 29, 1401

    سلام و درود بر بهترین بابای عالم
    مدهوش عزیزم

    مبارک دختر عزیزمان خدا حفظ اش فرماید
    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱♥️🌹🌹🌹🌹♥️🌱

    • استاد ارجمند
      ادیب فرهیخته
      مشق عشق می کنم پیش شما
      به مهر می خوانید استاد
      سپاس

  2. سلام و درود

    روز بخیر

    خدا حفظش کند و در علم و تحصیل به علو درجات رسند

    • استاد ارجمند
      ادیب فرزانه
      سایه ی مهرتان بی خزان
      سپاس از لطف و محبت شما
      سپاس

  3. مهرداد مانا

    دی 29, 1401

    سلام
    تنها زمانی درک عمیقی از پدر بودن به دست می آید که صاحب دختری باشیم

    • شاعر ارجمند
      استاد گرانمایه
      محقق نازنین
      مهرداد جان مانا
      به مهر می خوانی و بذل محبت می کنی
      سپاس

  4. مسعود مدهوش

    دی 29, 1401

    درودتان استاد شرعی گرانمهر🍃🌿☘️🌱🌾🌹

    کوتاهی زیبا و دلنشین،دستمریزاد،قلمتان پایا🌹🌾🌱☘️☘️🌿🍃
    کَمی آن سو تر از من دخترم در بَستَرَش خواب است
    نگاهش می کنم او جلوه ای از روی مهتاب است

    دلش آرام و قلبش مطمئن در خواب و در رویا
    خدا را شُکر نمی داند دلِ بابا چه بی تاب است

    👏👏👏👏👏👏👏

  5. سلام و درود و ارادت
    پروردگار مهربان، نگهدار شما و دختر عزیز و همه ی عزیزان تان

  6. سیاوش آزاد

    دی 29, 1401

    سلام
    خواب و رویا قرابت معنایی ندارد؟

  7. درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیبا و خواندنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرهیخته
      مشق عشق است در کلاس شما
      به مهر خواندید
      دست بوس شما هستم.
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا