🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیدار به بهشت …

(ثبت: 822) بهمن 27, 1394 

رخ نما  ای شعله ی شبهای من
رخ نما ای گرمی این جان و تن

 

بی تو من تنها و سردم در غبار
رخ نما  بر جان من  آتش فکن

 

دانی  اندر  سینه‌ام  داغ  تو بود
داغ تو  مانده   هنوزم  در بدن

 

بند بند جان من در بند توست
با  نگاهی  بند ما   را    بر فکن

 

گرچه باشم بی تو من اینجا،ولی
بینمت فردوس ودر دشت ودمن

 

ماجد

پ.ن

نظرات را غیر فعال کردم که وقت شریف دوستان

گرفته نشود اما نقد آزاد است