🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیو ستم طریق خطرناک می رود

(ثبت: 3516) اسفند 10, 1395 

دیو ستم ، طریقِ خطرناک می رود
وقتی به کوی فاتح بی باک می رود 

با پَرپَرِ نگاهِ علی، در پناهِ شب 
ناباورانه فاطمه در خاک می رود

در حیرتم چگونه مگر کهکشان نور 
ساکن  به خاک و ؟ تا دلِ افلاک می رود!!

هر کس که مهرِ عالمه بر دل نشانده است
بی شک به اوجِ قله ی اِدراک می رود

با عِطرِ نامِ فاطمه، آنکو وضو کند
تا عرشِ دوست، شاد و فرحناک می رود

طارق خراسانی