🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزگار

(ثبت: 251161) شهریور 25, 1401 
روزگار

 

مثل آن قاب که اُفتاده ز دیوار شدم
آن فراموش شده ی گوشه ی انبار شدم

به غباری که بریزد به سرم چرخش چرخ
یادگاری ، من از این گردش پرگار شدم

روزی از چشم فتادم که ز دیوارم کَند
آنکه در پیش نگاهش به نظر خار شدم

روزگاری نگهی تشنه ی دیدارم بود
روزگاریست که من تشنه ی دیدار شدم

مثل آن عاشق شبگرد فراموش شده
کُنج انبار زمان ماندم و بیکار شدم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 25, 1401

    روزی از چشم فتادم که ز دیوارم کَند
    آنکه در پیش نگاهش به نظر خار شدم

    روزگاری نگهی تشنه ی دیدارم بود
    روزگاریست که من تشنه ی دیدار شدم

    سلام و درود

    عالی ست
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا