🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 267316) بهمن 9, 1402 

 

زندگی طرحی مبهم بود در قابِ ذهنِ من
وقتی با انسجام یک تفکر جدید
از دریچه یِ نگاه به حال می نگریستم
و به آینده می اندیشیدم

دریچه یِ نگاهم را به روی تو می گشایم
و به تو می اندیشم
تا تو آینده سازم باشی
و معنی بخش زندگیم

با من بمان تا با تو
به استقبال آرزوهای بر باد نرفته بروم .

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1402

    با من بمان تا با تو
    به استقبال آرزوهای بر باد نرفته بروم .

    سلام جناب شبگرد

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. استاد ارجمند و ادیبم
    پیر فرزانه
    سلام و درود
    پیام پر مهرتان موجب شادی و دلگرمی من شد .
    سپاس از این همه لطف و بزرگواری
    سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا