🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیان

(ثبت: 257950) فروردین 13, 1402 

 

بد لطمه به جانِ بی‌امانت بزند
گرگ است و به گلّه ناگهانت بزند

تردید نکن که بد زیانت بزند
از عقلت اگر جلو زبانت بزند

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 13, 1402

    تردید نکن که بد زیانت بزند
    از عقلت اگر جلو زبانت بزند

    می تواند ضرب المثل شود
    درود بسیار استاد حاج محمدی گرانقدر

    • ابراهیم حاج محمّدی

      فروردین 13, 1402

      درودا
      با این حرف شما شروع کرده که ضرب المثل شود.👌😁😁😁🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیبا و حکیمانه
    یقین دارم جاودانه خواهد شد.

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 13, 1402

    سلام و درود و ارادت
    استاد فرزانه

  4. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 13, 1402

    احسنت جناب حاج محمدی ارجمند
    مثل همیشه بسیار زیبا سروده اید
    🌷👏🌷👏🌷👏

  5. مهدی سیدحسینی

    فروردین 14, 1402

    درود جناب حاج محمدی
    زنده باشید ان شاء الله 🌷🌷