🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام

(ثبت: 477) دی 12, 1394 
سلام

پری قشنگ خواب های من ، سلام
بهترین   ِ انتخاب های من ، سلام

 

پرسش تمام لحظه های قشنگ
روشنای جواب های من ،سلام

 

ای تو بر دعای هر شب و هر روز
معنی استجاب های من ، سلام

 

گفته بودی از غرور هر گلبرگ
خسته از عتاب های من ! سلام

 

عاشقی ، تو بی نظیر و زیبایی
مرهمی بر عذاب های من ، سلام

 

تو ، عزیز ترین خیال واقعی
ای عزیز سراب های من سلام

 

من ز جام عشق و وصل تو لبریز
ای قدح بر شراب های من سلام

 

چشم هایم در انتظار تو اند بیا
ای دلیل خطاب های من ، سلام

ماجد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ای دلیل خطاب های من ، سلام

    دستمریزاد

  2. نگار حسن زاده

    دی 13, 1394

    سلام و درود بر شما

    بسیار زیبا

  3. سوگند صفا

    دی 14, 1394

    سلام و عرض ادب جناب مصطفوی

    بسیار زیبااااست ……

    زنده باشین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا