🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوگنامه

(ثبت: 250306) مرداد 30, 1401 
سوگنامه

تقدیم به روح بزرگ یک دوست ، غلامرضا مصطفی زاده

هر کجا می نگرم آگهی ترحیم است
بغض هجران تو در سینه بسی بدخیم است

کار خوبانی چو تو، درس ادب دادن بود
کار ما پیش شما ، هیچ فقط تعظیم است

حرف هر روز تو آموختن خوبی بود
دل من در پی این مکتب و این تعلیم است

رفتی و بی تو شب و روز اگر می گذرد
گذر دفتر ایام از این تقویم است

بودی و گرچه ندانست کسی قدر تو را
کفر نعمت بخدا عاقبتش تحریم است

تو همان مرد نکو نام غزل ها بودی
آنکه در زمزمه ی شیخ اجل ترسیم است

درد هجران تو را تا به ابد خواهم برد
درد تو درد غریبی است که بی ترمیم است

دل شبگرد شبی سوخت ز هجرت اما
پیش تقدیر خدا حکم ازل تسلیم است

محمد رضا شرعی
شبگرد
تیر ماه 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. الیاس امیرحسنی

    مرداد 30, 1401

    سلام جناب شرعی
    روح دوستتان شاد .
    کفرنعمت به خدا عاقبتش تحریم است🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  2. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    درد تو درد غریبی است که بی ترمیم است…

    در انتقال احساس بی نظیر عمل کرده‌اید

    پایدار باشید🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا