🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیسمونی

(ثبت: 247258) اردیبهشت 4, 1401 

 

بیچاره نوه‌های ما!
فرزندانمان را به جایی نرساندیم که
برایمان نوه‌هایی به دنیا آورند که
روزی‌هاشان را در سطل‌‌های زباله‌‌ نجویند.
کاش کسی،
کفن از پیش نا آماده ‌ی ما را،
در مزایده‌‌ای به ثمنی نابخس، می‌خرید
تا لا‌اقل می‌توانستیم
فقط یک وعده،
پوشک نوه‌ی دردانه‌ی مان را،
از بقالی سر کوچه  آماده کنیم.
سیسمونی ترکیه‌ای
پیشکش نوه‌های بخت‌برگشته‌ی مان!
ما ناپدربزرگان روزگار خود هستیم.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1401

    درودتان استاد

    👌👏👏👏👏👏👌

    در پناه خدا 🌹

  2. علی معصومی

    اردیبهشت 5, 1401

    درود ها بر شما
    و احسنت
    ◇◇◇
    ما دم ز علی زدیم و ظالم بودیم ؟!
    فاسد شده ایم اگر چه سالم بودیم
    ◇◇◇
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺

  3. حسن نبی

    اردیبهشت 5, 1401

    👌👌👌👌👏👏👏احسنت

  4. اله یار خادمیان

    اردیبهشت 6, 1401

    با سلام استاد پایدار و بر قرار باشی🌹🌹🌹🌹🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا