🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شد باده در جام ، الحمدلله

(ثبت: 623) بهمن 4, 1394 
شد باده در جام ، الحمدلله

شد باده در جام ، الحمدلله

دل شاد و بر کام، الحمدلله

گفتم که شاید، شورش کندغم

کان خُفته آرام ، الحمدلله

دنیا به کامِ ، خامانِ درگاه

شاد است اگر خام ، الحمدلله

خوش نامی تو، زاهد مبارک

من مست و بَد نام ، الحمدلله

هستم  اسیرِ غوغای چشمی

شادم در  این دام ، الحمدلله

آغاز طارق، انجام غم بود

 آغاز و انجام، الحمدلله

۱ خرداد ۱۳۹۲