🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعبده یِ ادب

(ثبت: 253723) آذر 17, 1401 
شعبده یِ ادب

 

ای شعبده ی ادب به چشمان شما
شرمنده شدم ز شعرتان جان شما

استاد تویی که پیش تو آوردم
از بحر ادب زیره به کرمان شما

سر مشق هنر ز تو گرفتم شب و روز
کنکور هنر دهم به فرمان شما

از خرمن دوست خوشه چینم من زار
از دولت تو نشسته بر خوان شما

ای شمس زمان به خنده بُگشا لب لعل
شبگرد شود به عشق مهمان شما

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
خرداد ماه 97
تقدیم به :
استاد حمید رضا مجیدیان نازنین در پاسخ به غزلی که به مهر برایم سرودند.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 17, 1401

    زیبا ست

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    مبارک جناب مجیدیان باشد

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐🙏👏👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا