🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق قجری

(ثبت: 255132) دی 28, 1401 
عشق قجری

 

بُرده ای دِل زِ من و دین من از عَهد قَجَر
تا چنین جلوه گه روی تو شد دیده یِ تَر

چِه نیاز تو به مشاطه گری ای بُت چین
که ندیدم چو تو من در همه دوران دختَر

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
اسفند ماه 96

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    دی 28, 1401

    بُرده ای دِل زِ من و دین من از عَهد قَجَر
    تا چنین جلوه گه روی تو شد دیده یِ تَر

    چِه نیاز تو به مشاطه گری ای بُت چین
    که ندیدم چو تو را در همه دوران دختَر

    سلام و بس درود

    خیلی زیباست و عجیب به دلم نشست
    گاهی اوقات با دوبیت می توان شاهکاری را خلق کرد.
    با اجازه آن عزیز در مصرع آخر من را حذف کردم.

    در پناه خدا 🌱👏👌👌👌👌👏🌹❤️🌱

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرزانه
      بذل محبت کردید و به مهر خواندید
      سپاس از دقت نظر شما
      سپاس که این شاگرد ضعیف خود را فراموش نمی کند
      سپاس

  2. سلام و درود و خدا قوت

  3. جواد مهدی پور

    دی 28, 1401

    سلام و احترام جناب شرعی عزیز

    زیباست

    زنده باشید

    💐🙏👏👏👏

  4. مسعود مدهوش

    دی 28, 1401

    درودتان استاد شرعی ارجمند و فرهیخته🌿🌾🌱🌹🍃☘️

    دوبیتی زیبایی خلق نمودید،قلمتان نویسا👏🌿🌾🌱🌹🌹🌹🍃

    • زیبا خواندید و به مهر نگاشتید
      سپاس از این همه مهر و محبت بی حد و نهایت
      سپاس

  5. زهرا آهن

    دی 28, 1401

    درود بر شما جناب شبگرد

    بسیار زیباست هم شعر هم تصویر

    در پناه خداوند خوبی ها مانا باشید🌷🌺🌸🙏🍃🌿

    • ماه بانوی سرزمینم
      بانو آهن عزیز
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است
      پاینده باشید به مهر

  6. سلام و درود

    وقت بخیر

    عالی،ست بزرگوار

    سلامت باشید و سعادتمند

  7. علی معصومی

    دی 28, 1401

    💐🌿👏👏👏👏

  8. صفا یغمایی

    دی 28, 1401

    درود ودستمریزاد خیلی عالی بودجناب شبگرد عزیز.
    لذت بردم دوست گرامی از اثر نغزتان.
    🌺🌺🌺

    • شاعر ارجمند
      جناب یغمایی عزیز
      مشق عشق می کنم پیش شما
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا