🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 215789) مهر 13, 1398 

و تو همانی‌
وقتی می آیی
تمامِ برگ ها
به احترامت
گل میشوند…

محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. … و تو
    همانی‌
    وقتی می آیی
    برگ ها
    تمام
    به احترامت
    گل می شوند…

  2. درود لر شما.
    زیبا قلم می زنید
    احسنت

  3. درود
    سپاسگزارم از پیام ارزشمندتان
    شاد باشید و تندرست

  4. همایون فتاح

    مهر 14, 1398

    بسیار زیباست🌺🌺🌺🌺🌺🌺شادکام باشیددر پناه خدا🌹🌹🌹🌹

  5. زیبایی در نگاه پر مهر شماست
    درودها بر شما🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا