🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزلک

(ثبت: 250390) شهریور 1, 1401 
غزلک

 

غزلی هست که ناخوانده به لب ها مانده
کاش امشب بشود این غزلک هم خوانده

غم تو می کُشَدَم کاش بیایی که غمت
بشود از دل این عاشق شیدا رانده

محمد رضا شرعی
شبگرد
فروردین

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 1, 1401

    درود بر شما
    موفق باشید
    🙏🙏🙏🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا