🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم‌خیزترین چشم

(ثبت: 264572) مهر 20, 1402 

 

لب‌خوانیِ لبخندم و آرام ندارم
طوفان‌زده کاهم که سرانجام ندارم

غم‌خیزترین چشم تر عابر شهرم
هم‌پرسه‌ی پائیزم و هم‌نام ندارم

با خِش‌خِش هر برگ هم‌آهنگ هبوطم
امّید به بهبودی ایّام ندارم

هر برگ که از دفتر تقدیر ورق خورد
معلوم شدم نیکیِ‌فرجام ندارم

در چنگ پیام آور مرگم چو همه عُمر
تصویرِ سیاهی دگر از دام ندارم

۱۹مهرماه ۱۴۰۲

 

 

 

نظرها 20 
  1. سلام و درود
    بسیار زیبا

    • صفا یغمایی

      مهر 20, 1402

      سلام وسپاس ازمهرحضورتان
      🌺🌺🌺

  2. فاضله هاشمی

    مهر 20, 1402

    بسیار زیبا سرودید

  3. طارق خراسانی

    مهر 20, 1402

    سلام. و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • صفا یغمایی

      مهر 20, 1402

      درودوسپاس جناب خراسانی
      عزیز.
      لطفتان مزید.
      🌺🌺🌺

  4. محمد حسنی

    مهر 21, 1402

    درود جناب یغمایی بسیار زیبا بود
    انشالله پر از شکفتن و وشادابی باد پاییز براتان
    قلمتان نویسا در پناه خدا🌷🌷

    • صفا یغمایی

      مهر 22, 1402

      درودوسپاس جناب حسنی عزیز
      دعای نیکتان را امین می‌گویم.
      موفق باشیددوست گرامی
      🌺🌺🌺

  5. نسرین حسینی

    مهر 22, 1402

    امید به بهبودی ایام ندارم

    به امید روزهای خوب
    درودها برشما جناب یغمایی ارجمند زیبا بود قلمتون ماندگار 🌹🌹

    • صفا یغمایی

      مهر 22, 1402

      درودوسپاس ازمهرحضورتان بانوحسینی گرامی
      پاینده و سرافرازباشید.
      🌺🌺🌺

  6. درودها جناب دوست
    صفای وجودت غزل زیبا و ماندگاری است.
    پیروز باشید و پاینده

    • صفا یغمایی

      مهر 22, 1402

      درودبرحضرت دوست ویار آشنا
      جناب یزدانی عزیز.
      متشکرم حضورارجمندتان را
      موفق و سلامت باشید.
      🌺🌺🌺

  7. زهرا وهاب

    مهر 23, 1402

    سلام و عرض ادب امید که بر خلاف مشقات روزگار دلتون پر از امید باشه

    • صفا یغمایی

      مهر 23, 1402

      سلام وسپاس از مهر حضورتان
      سلامت و موفق باشید.
      🌺🌺🌺

  8. عرض درودهای فراوان بر ادیب بزرگوار و با صفا جناب یغمایی.
    بامید روز و روزگاری خوش.
    🥀🥀🥀

    • صفا یغمایی

      مهر 23, 1402

      درودوسپاس فراوان برشما جناب آقای یگانه‌ی نازنین
      به امید روزهای بهتراز دیروز.
      🌺🌺🌺

  9. درود تان باد🌺🌺🌺

    • صفا یغمایی

      مهر 23, 1402

      درودوسپاس حضرت دوست
      🌺🌺🌺

  10. مهدی سیدحسینی

    مهر 29, 1402

    درود جناب یغمایی
    قلمتان نویسا 🌹🌹

  11. برهان جاوید

    آبان 14, 1402

    غم‌خیزترین چشم تر عابر شهرم
    هم‌پرسه‌ی پائیزم و هم‌نام ندارم

    درود بر شما
    جناب صفایی گرامی
    بسیار عالی
    🌺🌺🌺👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا