🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غَزَل

(ثبت: 253719) آذر 15, 1401 
غَزَل

 

امشب غزل ، سری به زمزمه هایم نمی زَنی
ترسی بخوانمت ، به گوشِ عاشقِ زَنی

من می هراسم از شب و اینجا نشسته ام
شاید بتابی ماه مُنیرم زِ روزَنی

من در خیال و وهم و گمان غوطه می خورم
دیگر نَزَن به این حباب خیالم تو سوزَنی

دنبال واژه واژه ی عشق گشته ام ولی
حرف ها ز شعر توست به هر کوی و بَرزَنی

شبگردی عاشقم که خاموش مانده است
امشب غزل ، سری به زمزمه هایم نمی زَنی

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 15, 1401

    آهنگ این اثر همانگونه که واژه هایش بودند ملایم و دلنشین بود. عاشقانه ای محزون اما دوست داشتنی … درود بر شما

  2. امیر جان جلالی
    شاعر ارزنده
    خدا را شکر که تو خواننده ی شعرم هستی
    فکر نمی کردم مطلوب سلیقه ای باشد
    سپاس از محبت بی کرانت .

  3. جواد مهدی پور

    آذر 15, 1401

    شعر دلنشینی از شما خواندم

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏👏❤️🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا