🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فردای سبز

(ثبت: 236878) اسفند 17, 1399 

 

چشمانم
در آسمان برهنه‌ی شانه‌ات
موج مو‌هایت را بهار می‌بیند و
طوفانی از شکفتن و
آزادیِ فصل‌ها…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 17, 1399

    🌹🌺🏵️💐🌸🌻🌷

  2. مدینه ترکاشوند

    اسفند 18, 1399

    لذت بردم گرامی
    درودتان
    پویا و برقرار باشید
    🌻🌻🌻🌻

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 18, 1399

      درود بر شما
      بسیار خوش آمدید و خوشحالم کردید
      از نگاه پر مهرتون به اشعار هم بسیار ممنونم
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا