🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلای غزل

(ثبت: 250540) شهریور 6, 1401 

 

فرهاد منم ، تو باش شیرین غَزَل
شیرین لب ِ شیرین تَر از هر چه عَسَل

دلبسته ی زُلف توست هَر کس چون من
دیده رُخ همچو ماهت از روز اَزَل

ای مایه ی شادی و نشاط دل ما
بازآ که تویی بهانه ی قصر اَمَل

شد قصه ی عشق ما به هر انجمنی
نُقل دهن همه چو ضرب المَثَل

خون شد دل ما که پیش چشمان رقیب
دیگر ندهی به عاشق زار مَحَل

شبگرد منم ، قیص بنی عامر تو
مجنون منم ، تو باش لیلای غزل

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
فروردین 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 7, 1401

    درود بر شما شیرین غزلی زیباست
    در پناه خداشادکام
    باشیدشادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا