🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهی

(ثبت: 226543) خرداد 6, 1399 
ماهی

 

کاش
رودخانه ای بود و من
سوی قایقِ نگاهت
می دویدم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    خرداد 6, 1399

    قایق و رودخانه …. و سفر و … رفتن ….
    زیبا بود و درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 7, 1399

      درود بر شما
      از دیدارتون بسیار خوشحال شد م
      شاعر باشید و سرشار…
      در پناه حق

  2. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  3. سپیده طالبی

    خرداد 6, 1399

    زیبا سرودید
    درودها جناب نعمت پور پر تلاش و گرامی
    آفرین ها تقدیمتان
    پاینده باشید🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 7, 1399

      خوش اومدید
      و مثل همیشه قدمتون روی چشم
      زنده باشید و برقرار
      در پناه حق

  4. مینا یارعلی زاده

    خرداد 6, 1399

    درود اقای نعمت پور عزیز
    کوتاهی زیبا و خواندنی
    آفرین👏👏🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 7, 1399

      درود بر شما
      ممنونم از حضور ارزشمندتون
      نگاه گرمتون بسیار دلگرم کننده است
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا