🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه نو…

(ثبت: 264666) مهر 23, 1402 

 

تو ماه نو به خطر با توی نمی ارزم
که پا به پای تو در شب روی نمی ارزم

نه هوشیارم از این دست پای تا سر مست
ولی چه سود به برگ موی نمی ارزم

بزن به سرزنشم چوب ناز دستت آی
به پیشگاه تو در پادوی نمی ارزم

چه توده ام اگر از سنگ تیره و دو رگه
هزار تکه شوم لولوی نمی ارزم

مرا به هیچ نگیری دمی که پیش دوم
چه بندی ام به سر گیسوی نمی ارزم

کتاب کهنه ی افسانه های بی جلدم
قدیمی ام به نگاه نوی نمی ارزم

فدای گندم عشقم به غیر این ای ماه
“اگرچه حافظ شهرم جوی نمی ارزم”

 

“محمد یزدانی” جوینده

 

 

 

نظرها 12 
  1. صفا یغمایی

    مهر 23, 1402

    درودبرشما جناب یزدانی عزیز
    غزلی زیبا ودلنشین را میهمان شما بودم.
    فسون نمود دلم را دوچشم جادویت
    نگاه کن که به یک جادوی نمی‌ارزم
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

    • درودها دوست همیشگی ام
      صفایغمایی عزیز
      نظر لطف و محبت شماست بداهه ی زیبایت را به خاطر سپردم
      ارادت و سپاس

  2. معین حجت

    مهر 23, 1402

    درود استاد یزدانی …
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

  3. فاضله هاشمی

    مهر 23, 1402

    موی
    شوی
    از رنگ های خاطرات من

    • فلسطین
      زیتون است
      الأقصی
      یک تبسم
      حرفهای جان فدا

      فاضله هاشمی بی فاصله

      حضورتان را پاس می دارم

  4. طارق خراسانی

    مهر 23, 1402

    سلام‌ و درود بر حضرت استاد یزدانی گرامی

    غزلی زیباست و بسیار فنی
    خوشحالم با شما تماسی داشته و بهتر و بیشتر به عظمت این اثر پی بردم

    در پناه خدا سلامت باشید 🌱👏👏👏👏👏🌱

    • درود و احترام
      جناب استادطارق بزرگمهر
      لطف حضورتان با نگرشی عمیق. نظر بلندتان ستودنی است
      خوشحالم صدای گرم شما را شنیدم و از کلام گوهر بارتان بهره بردم
      ارادت و سپاس

  5. درود تان باد🌺🌺

  6. برهان جاوید

    مهر 24, 1402

    درود جناب یزدانی گرامی
    زیباست و پر احساس
    دستمریزاد
    🌺🌺🌺👏👏👏

  7. درودها جناب دوست
    شاعر بزرگمهر
    با مطلع غزل زیبا و تازه ی شما حضورتان را ارج می نهم
    تا فصل ها را می شمردم سال گم می شد
    گیسوی رویا در حریر شال گم می شد
    برهان جاوید
    ارادت و سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا