🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و دلبر کنار یکدیگر

(ثبت: 250618) شهریور 10, 1401 
من و دلبر کنار یکدیگر

 

بر تن کاغذی کشیده گُلم
از من و خود دوباره تصویری
من و دلبر کنار یکدیگر
گر ببینی ز خنده می میری

دست من را گرفته در دستش
دو تا دل به قاب نقاشی
دخترک فدای تو بابا
کاش همیشه کنار من باشی

همه حرفی که می شُد و باید
بزنی ، من شنیده ام بابا
نانوشته دوباره من خواندم
نامه ات را فرشته ی زیبا

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
شهریور ۱۴۰۰

دو روز پیش دختر کوچکم مائده یک نقاشی به من هدیه کرد که بسیار برایم دلچسب و دوست داشتنی بود ، حیفم آمد این حس زیبا بی جواب بماند .
این قطعه را تقدیم می کنم به دختر کوچکم مائده.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 10, 1401

    جناب شرعی ارجمند
    الهی در پناه خدا خود و خانواده ی محترمتان از هر گزندی در امان باشند
    🙏🙏💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا