🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهرگان

(ثبت: 251958) مهر 17, 1401 
مهرگان

مهرگان

مهر آمد و از مهر جهان سرشار است
از کینه تمام سینه ها بیزار است

خورشید محبت به جهان چشم گشود
پایانِ شب هراس و یکسر تار است

مردی ز تبار روشنی ها برخاست
افراشت لوا که موقع پیکار است

آن خسرو پیروز ، فریدونِ بزرگ
آنکس که یقین به بینوایان یار است

برخاست و کرد دست ضحاک به بند
ضحاک که بدذات و پراز آزار است

فرخنده چنین روز که در پرتو آن
با مهر جهان و صبحمان بیدار است

 

#نسرین_حسینی
2/7/400
📚 اینجا آسمان سرخ است
نشر روزگار

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. درود بر مهربانو حسینی گران ارج

    لب مریزاد
    و نبض قلم تان همواره در تپش

    🌹🌺🌺👌

    • نسرین حسینی

      مهر 17, 1401

      درودها برشما جناب بختیاری استاد عزیز وارجمندم
      بسیار سپاسگزارم از مهرورزی وحضور ارزشمندتون
      برقرار باشید ❤️❤️🌺🌺

  2. علی معصومی

    مهر 17, 1401

    مهربانو حسینی عزیز
    🔷️🔷️🔷️
    درودها
    قلمتان رقصان
    ذوقتان سرشار عشق
    🌿💐

    • نسرین حسینی

      مهر 17, 1401

    • نسرین حسینی

      مهر 17, 1401

      درودها برشما جناب معصومی عزیز وارجمند بسیار سپاسگزارم از حضور ارزشمندتون مانا باشید ❤️❤️🌺🌺

  3. صفا یغمایی

    مهر 17, 1401

    درودهابرشمابانوحسینی ارجمندوخوش قریحه
    دستمریزاد.
    قلمتان فروزان.
    🌺🌺🌺

  4. نسرین حسینی

    مهر 17, 1401

    درودهابرشما جناب یغمایی عزیز و گرامی بسیار سپاسگزارم از مهر حضورتون برقرار باشید ❤️❤️🌺🌺

  5. سینا ورمزیار

    مهر 17, 1401

    مهرگان پیروز و فرخنده باد . درودها 🌸✌️

    • نسرین حسینی

      مهر 21, 1401

      درودها برشما بسیار سپاسگزارم عزیز گرامی برقرار باشید
      پاینده باشید به مهر حضرت دوست ❤️🌺❤️

  6. مهر 19, 1401

    درود و سپاس بر غزلبانوی مهرآفرین

    سرکارخانم حسینی

    دست و دل و لب هرسه مریزاد عزیزا

    فرخنده چنین روز که در پرتو آن
    با مهر جهان و صبحمان بیدار است

    🌹🌹🌹❤️❤️❤️🌹🌹🌹

    • نسرین حسینی

      مهر 21, 1401

      به امید بیداریمان حضرت استاد
      درودها برشما بسیار سپاسگزارم از مهر نگاهتون

      برقرار باشید 🌺🌺❤️❤️

  7. درودها مهربانو. مهرتان افزون باد.
    🥀💜💜💜🥀
    باز آمد بوی مهر مهربان
    بوی جشن دلنشین مهرگان
    باز می آید نوای مدرسه
    های هوی بچه های مدرسه
    یادم آمد نامهای مهر و ماه
    حک میشد بر تن تخته سیاه
    مهر زیبا چهره ای خندان داشت
    چشم یاری در دل از آبان داشت!!
    اضطرابی در دل رویا نبود
    بار غم در چهره سیما نبود!!
    کودکی های فریبایش بخیر
    طره ی افشان مهسایش بخیر

    • نسرین حسینی

      مهر 25, 1401

      مهر آمد و رنگ و بوی زندان دارد
      کودک هوس و میل دبستان دارد
      جیب پدرش خالی و بی کیف و کتاب
      یک گوشه نشسته چشم گریان دارد
      نسرین_حسینی
      درودها برشما جناب یگانه عزیز سپاسگزارم از مهر حضورتون مانا باشید ❤️❤️🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا