🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موگرینی

(ثبت: 4581) مرداد 17, 1396 

به سلفی آبروی خویش بردی
خودت را خوار و بیچاره شمردی

چو موگرینی بدیدی عزّتت را
به دست باد سرگردان سپردی
علیرضا حکیم

نظرها 12 
  1. اسماعیل علیخانی

    مرداد 18, 1396

    سلام استاد آفرین

    زین همرهان سست عناصر دلم گرفت

    شیر خدا و رستم دستانم آرزوست

    • علیرضا حکیم

      مرداد 18, 1396

      درود جناب علیخانی گرامی

      سپاسگزارم قربان خوشحالم از آشنایتان

      زنده باشید به مهر

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 18, 1396

    سلام و احترام محضر استاد حکیم گرامی

    یه روز حسب اتفاق و به اصرار دوستم گذارمان به بهارستان افتاد . چون آدرس ساختمان مجلس شورا  را بلد نبودیم از یه نفر کنار خیابان آدرس مجلس را پرسیدیم . ایشان با لحنی آرام گفت : " گاو داری را می گین ؟ " من متوجه نشدم دوباره پرسیدم کی گفتین ؟ این بار با لحنی کمی تند گفت : " مگه آدرس گاوداری را نمی پرسین ؟ با دستش اشاره کرد به ساختمان مجلس و گفت اونجاست .

    با دوستم خیلی تعجب کردیم . بعد که حرفای اون شهروند را ( به خاطر حقوق شهروندی !!!!!) تحلیل کردیم ، متوجه شدیم که حق با او بود و است .

    از شعر بسیار زیبا و نغزتان بهره مند شدم

    درود بر شما

    • علیرضا حکیم

      مرداد 18, 1396

      درود دکتر جان داستان جالبی بود 

      سپاسگزاز حضور سبزتان

      زنده و پاینده باشید

  3. مهران اسدپور

    مرداد 18, 1396

    درودها جناب حکیم گرانمهر …

    تعهد قلمتان را سپاس میگویم …

    افسوس که این ملت شریف و اصیل گاهی با چنین نمایندگانی به جهان معرفی میشوند .

    افسوس …

    توفیقتان افزون باد .

    • علیرضا حکیم

      مرداد 18, 1396

      درود جناب اسدپور گرامی

      سپاس فراوان از حضور گرم و پر مهرتان

  4. فاطمه اکرمی

    مرداد 20, 1396

    سلام و درود 

    عالی بود سلفی. یعنی چی اصلا والا 

    یعنی من بینظیرم ببین 

  5. درودتان باد

  6. مهدی صادقی مود

    مرداد 21, 1396

    درود جناب حکیم قشنگ و جالب بود برقرار باشید

  7. سیدعلی مجیدی

    مرداد 23, 1396

    احسنت بر شما

    سلفیِ سَلَفی …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا