🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نرسید

(ثبت: 256296) بهمن 26, 1401 

 

گفتی که شبی آیَمَت آن شَب نرسید
همچون تبِ من بر تنِ تو تَب نرسید

افسوس از آن خورم که یک جرعه لَبم
جان بر لبم آمد و بدان لَب نرسید

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 26, 1401

    سلام استاد جان محبوب سلام رساند و فرمود به شما عرض کنم :

    آن جرعه لبت را به جهانی ندهم
    هرگز که حواله بر دهانی ندهم

    یک بوسه تو به مرده جان می بخشد
    مالِ خودمی، به ناکسانی ندهم

    لذت بردم دلمریزاد

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. عظیمه ایرانپور

    بهمن 26, 1401

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌷🌷

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 26, 1401

    درود جناب حاج محمدی
    زنده باشید 🌹🌹

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 26, 1401

    درودو سپاس استاد زیباست بزرگوار

    🙏🙏🙏🙏🙏

  5. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 27, 1401

    درود بر استاد سخن جناب حاج مخمدی ارجمند
    بسیار زیبا و پر شور سروده اید
    قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد
    💐💐💐🙏🌿