🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیچ کس

(ثبت: 1204) فروردین 24, 1395 

هرشب

از آن بالا

ستاره‌ای می‌افتد

و یک روز

از آخرین باری که دیدمت

دورتر می‌شوم

راست می‌گفتی

هیچ کس شبیه تو نیست

نظرها 14 
  1. محمدرضا لطفی

    فروردین 25, 1395

    هرشب

    ستاره‌ای می‌افتد

     

    از آخرین باری که دیدمت

    دورتر می‌شوم

    راست می‌گفتی

    هیچ کس شبیه تو نیست

     

     

    ملاحت در اثر زیبایتان موج می زند

    شرافتن

    کیفور شدم

    مردم از بس شعر زیبا نخواندم و اینجا خواندم

    روزی اگر فرصتی پیش آمد از ملاحت و شبکه تداعی در شعر خواهم گفت 

     

     

    راستی حضرتعالی کاری به کار بنده نداشته باشید

    اثر زیبای شما را هم به صورت بالا می شود خواند

     

     

    خدا می داند همسرم از دستم ظله شده است

    قیچی که دستم می افتد به جان حاشیه ها و ترمه دوزی های پرده ها و …………….

    می افتم

     

    • طارق خراسانی

      فروردین 25, 1395

      خدا شما را از ما نگیرد …آمین

      تصدقت

    • آرزو نوری

      فروردین 25, 1395

      سلام و عرض ادب. جناب آقای لطفی عزیز

      سپاس بی کران از توجه و اظهار لطفتون

  2. حسن بن یباره

    فروردین 25, 1395

    درود

  3. رضا جوکار

    فروردین 25, 1395

    هر گاه ستاره ای

    از شاخه آسمان می افتد

    گوری از تنهایی در می آید

    نمی دانم

    ستارگان نام صاحبانشان را به یاد دارند

    سلام و درود بانو

    دست مریزاد

    زیبا و با محتوا قلم زدید

    شاد باشید

  4. طارق خراسانی

    فروردین 25, 1395

    سلام آرزو ی عزیزم

    مانند همیشه فاخر و دوست داشتنی

    دو استاد گرامی شعر ت را تایید کرده اند و این نشانه ی آن است کارگاه شعر آرزو جز شاهکار چیزی بیرون نمیدهد.

    به وجودت افتخار می کنم عزیززززز .

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………………………..

    • آرزو نوری

      فروردین 25, 1395

      سلام بر شما و اساتید دیگر حاضر در گروه که به من لطف دارند.  ما هر چه داریم از برکت حضور  شما بزرگواران است.

      من طی چند سال اخیر تمرین شعر می کنم. و امیدوارم روزی برسد که واقعا شعر بگویم. در این مسیر نظر شما صاحبنظران و سروران راهگشاست.

  5. مينا امينی

    فروردین 25, 1395

    مانا باشید و موفق مهربانو

  6. زهرا حقیقی

    فروردین 25, 1395

    سلام

    زیبا بود.موفق باشید

  7. سوگند صفا

    فروردین 25, 1395

    سلام و عرض ادب

    خانوم نوری عزیزززز…

    عااالی بود.عااالی

    موفق باشین

    یاحق

  8. نگار حسن زاده

    فروردین 26, 1395

    سلام آرزوبانوی عزیز

    بسیار عالی

    درود برشما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا