🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پای تو هستم

(ثبت: 218073) آبان 24, 1398 

من تو را می پرستم و مستم
دل به زلف سیاه تو بستم

پای من را به‌ غم گشودی، باز
ای جفاکار، پای تو هستم

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 24, 1398

    آیین پرستش….

    می ستایمت …

    در تمامی لحظات چه شادمانی یا غم …

    دست مریزاد استاد خراسانی دُرنگار

    میلاد نبی اکرم با امام همام مبارک

    تقدیمی :

    🌸🌺🌸

    می ، پرستم مستِ مستم ، جام را
    پُر کن از می ، تا بنوشم ، ساقیا

    زلفِ شب بینم چو یاری مهربان
    از مجازی یار ، دوری هر کجا

    ولی اله بایبوردی

    24 / 08 / 1398

    🌷🌷🌺🌸🌺🌷🌷

  2. محمدرضا نعمت پور

    آبان 24, 1398

    شعری خاص با مخاطب های خاص
    درودتان باد🌺🌺

  3. علی معصومی

    آبان 24, 1398

    درود و ارادت
    استان خراسانی نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌷🌸
    میلاد مولی جان و جهان پیامبر اکرم صلی الله بر شما و خانواده محترم مبارک باد

  4. امیر جلالی

    آبان 25, 1398

    مستی از پرستش …
    پای گذاشتن در میانه میدان عشق به مردی و راستی…
    بی نهایت زیبا بود و دلنشین…
    درود بر شما

  5. فاطمه اکرمی

    آذر 4, 1398

    ای خداییکه از عشقت مستم
    با نگاه تو از غصه رستم💐🌿💐🌿🌿🌿🌿
    سلام استادمهربان
    همیشه سلامت باشیدو
    نویسا
    ماندگارباشید🌿🌿🌿🌿🌿بسیار زیباست🍃🌿🌿🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا