🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پلشت طینتان

(ثبت: 253634) آذر 11, 1401 

 

مثل رعد اگر چه با ولع شتافتند

و از هر آنچه حدس می‌زدند

طعمه می‌شود، شود برایشان

موزیانه، مُو شکافتند

و حول و حوش آن،

عنکبوت گونه تار بافتند

و نیز اگر چه لحظه‌ای،

به هیچ وجه،

از هجوم موریانه‌وارِ خود، سَمِج

به قلع و قمعِ تار و پودِ ابتهاجِ قلبِِ مردمانّ،

روی بر نتافتند،

عاقبت،

راه جز بسوی قعر دوزخ این پلشت طینتان نیافتند!

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    آذر 11, 1401

    سلام حضرت استاد حاج محمدی عزیز

    کدام ظالمی را در طول ناریخ می شناسیم که عاقبت به خیر شده باشد؟
    با اینکه گذشتگان بهترین عبرت برای حال زیستان است ولی آنقدر این دنیا جاذبه دارد که اکثر جنایتکاران را کر و کور کرده و برای متاع دو روزه ی آن از هیچ جنایتی دریغ نمی ورزند.

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 11, 1401

    درود بر شما استاد گرامی💐🙏💐

  3. درودها استاد ، درودهای بی پایان 👏👏👏💐

  4. طلعت خیاط پیشه

    آذر 11, 1401

    احسنت استاد ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    پاینده باشید
    🙏🙏🙏🌹🌹🌹

  5. غلامحسین جمعی

    آذر 11, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم

    جناب حاج محمدی

    دستمریزاد عزیز

    ای کاش کمی بیشتر نقاب از رخ واژگان بر کشیده بودید

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • حضرت دوست و فرهیخته‌ی ارجمند و گرامی جناب جمعی عزیز سلام و درود و سپاسمندم حضور گرانقدر حضرتتان را.
      《بر تنم هنوز سر زیاده نیست》
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  6. صفا یغمایی

    آذر 11, 1401

    درودها استاد
    عالی و فاخر
    قلمتان هماره رقصان
    🌺🌺🌺