🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرخش چرخ

(ثبت: 251510) مهر 7, 1401 

 

باورم نیست چه سان می گذرد عمر گران
غم دوران نکند خاطر ما را نگران

چشم بر هم زدم و رفت چهل و اندی سال
از پی زایش من در بغل چرخ زمان

شور و شوقی به دلم هست که گوید با من
تو بکن خنده که امروز تو جوانی تو جوان

آرزویم همه این است که با هم باشیم
تا ببینم گل لبخند به روی دگران

نوبت عاشقی ما به سر آمد جانا
حالیا محو تماشای توایم سرو روان

لذتی هست اگر ، ذکر خوش خاطره ایست
که شبی تا سحری سر شده با مونس جان

بر سر کوی نگارم چو گذر کردی صبا
از من عاشق شبگرد سلامش برسان

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 7, 1401

    آرزویم همه این است که با هم باشیم
    تا ببینم گل لبخند به روی دگران

    درودها جناب شبگرد گرانقدر
    🌷🌷🌷

  2. نسرین حسینی

    مهر 9, 1401

    چشم بر هم زدم و رفت چهل و اندی سال
    از پی زایش من در بغل چرخ زمان

    درودها برشما زیبا بود 🌺🌺❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا