🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا بیست

(ثبت: 263356) شهریور 7, 1402 
کیمیا بیست

هفتم شهریور است و روز میلاد گلی
کز فراق روی ماهش نغمه گر شد بلبلی

مایه ی حُسن چمن شد غنچه ی بشکفته ام
مورد رِشک و حسادت در دل هر سنبلی

تا نوازش کرده زلفش را سرانگشت نسیم
ریخت بر دوشش حریر دلنواز کاکلی

رنگ لبهایش به گلبرگ گل سرخ است و بس
طعم لبهایش به شیرینی نُقل کابلی

تا دو چشم گرم و پرمهرش به چشمم خیره شد
شد نگاه مهربانش بین قلب ما پُلی

کیمیا تا جلوه داری در دل شبگرد ما
چشم ما دیگر نمی بیند به جز رویت گلی

برای تولد کیمیای عزیزم

 

 

 

نظرها 12 
  1. معین حجت

    شهریور 7, 1402

    درود بر شما …
    ایامتان به شادی ، دلتان همیشه بی غم👏💐

    • استاد گرانقدر
      ادیب فرهیخته
      سپاس از لطف بی کران شما
      سپاس که مهرتان را از من دریغ نمی کنید
      سپاس

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 7, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    تبریک میگم به کیمیا خانم عزیز🌸

    • ماه بانوی سرزمینم
      شاعر ارجمند
      سپاس از لطف شما
      سپاس از محبت شما
      مهرتان ماندگار

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 7, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید از کیمیا عزیز
    در کنار همسرگرامییتان خوشبخت باشید
    👏❤️❤️🌸🌺👏❤️

    • مهر بانوی سرزمینم
      استاد فرهیخته
      سپاس از این همه مهر
      سپاس از این همه لطف
      مهرتان ماندگار

  4. طارق خراسانی

    شهریور 7, 1402

    سلام

    چه قدر زیباست
    مبارک کیمیای عزیز
    میلاد آن نازنین مبارک

    در پناه خدا 🌿❤️👏👏👏👏👏👌❤️

  5. علی معصومی

    شهریور 7, 1402

    😍💐😍

  6. فیروزه سمیعی

    شهریور 9, 1402

    درودتان باد جناب استاد شبگرد 🌞
    ادیب گرانقدر 🌸🌺🍃

    تولد کیمیای عزیز و نازنینم ❤️ مبارک و فرخنده باد👏👏👏👏👏💐🎶
    تا باد چنین بادا 💫🌹🌺🌸💖
    شاد و پیروز و سبز باشید
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • ماه بانوی سرزمینم
      شاعر فرهیخته
      سپاس از این همه مهر و محبت
      سپاس از این همه لطف
      مهرتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا