🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا هجده

(ثبت: 263145) شهریور 4, 1402 

 

چشم های من به چشمان تو عادت کرده اند
چشم هایت پیش چشمانم قیامت کرده اند

شک ندارم عابدان و عارفان هم مثل من
با تماشای دو چشم تو عبادت کرده اند

حوریان روز ازل در وصف روی ماه تو
وضحی را بعد خَلق تو تلاوت کرده اند

با تو معنا می شود صورتگری یعنی هنر
بس هنرمندان به تو عرض ارادت کرده اند

کیمیا باید ببخشی عاشقان را پیش از این
پیش تو شیرین و لیلاها جسارت کرده اند

شد زبان الکن شبگرد عاشق نغمه گر
چشم هایت این سخندانی ، کرامت کرده اند

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 4, 1402

    سلام جناب شبگرد عزیز

    غزل جذابی را از شما خواندم و‌ لذت بردم

    در پناه خدا🍃🌹👏👏👏👏👏👏🌹🍃

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرزانه
      سلام و درود
      پیام های پر از مهرتان موجب دلگرمی بنده است
      سایه مهرتان بی زوال
      سپاس

  2. شیما رحمانی

    شهریور 4, 1402

    درود ادیب گرانقدر 👏👏👏🌹

  3. فیروزه سمیعی

    شهریور 5, 1402

    درودتان باد جناب استاد شرعی ادیب گرانقدر 🌞
    بسیار زیبا و خوش عاشقانه ای سروده اید دلنشین 🌟☘️🌺🍃🍀✨🌺
    زنده باد 👏 👏👏👏💯💯🌸🌟
    پاینده باشید و سبز مانید و سرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • مهر بانوی سرزمینم
      ادیب فرهیخته
      زیبا می بینید و زیبا می خوانید
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است
      مهرتان ماندگار

  4. مهدی سیدحسینی

    شهریور 7, 1402

    درود مجدد
    پویا باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا