🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک رباعی

(ثبت: 4639) مرداد 26, 1396 
یک رباعی

از عشق سرشته در ازل شد گل ما
با عشق، همیشه میتپد هم، دل ما
هرچند میسر نشد افسوس، وصال
جز هجر نبوده هیچگه، حاصل ما

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 27, 1396

    با سلام و درود

    رباعی بسیار زیبایی ست

    دلمریزاد

    در پناه  خدا

    • محمدحسین پژوهنده

      مرداد 28, 1396

      سلام بر استاد!

      من از غیبت طولانیم عذرخواهی می کنم. به همین خاطر این رباعی را بعنوان این که تاخیراتم تعیین کننده نشود ارسال کردم. از شما استاد بزرگ و دیگران هم کسوتانم عذرخواهی میکنم

  2. مهران اسدپور

    مرداد 28, 1396

    درود و دستمریزاد جناب پژوهنده ارجمند ؛

    اثر بسیار زیبائیست …

    مستفید شدم .

    توفیقتان افزون باد .

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 9, 1396

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا