🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۹۰۶ : عید آمد و عید بس مبارک عیدی

(ثبت: 201913)

عید آمد و عید بس مبارک عیدی

گر گردون را دهان بدی خندیدی

این هست ولیک اگر ز من بشنیدی

افسوس که عید عید ما را دیدی

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا