🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۱۶ : گر ماه نه زیر میغ میداشتیی

(ثبت: 183541)

گر ماه نه زیر میغ میداشتیی

بس سر که بر تو تیغ میداشتیی

در درد و دریغ جاودان ماندی دل

گر درد ز دل دریغ میداشتیی

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا