🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۵ : جسمی است هزار چشمه خون زاده درو

(ثبت: 183056)

جسمی است هزار چشمه خون زاده درو

جانی است هزاردرد سر داده درو

یک قطرهٔ خون است دل بی سرو پای

صد عالم عشق بر هم افتاده درو

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا